بارسا نیوز

Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 21:8
بازديد از اين پست : 281

 

آیا بازی خوان گامپر با سایر دیدار های دوستانه پیش فصل فرق خواهد داشت؟

بله. متفاوت است، زیرا که به یاد خوان گامپر به میدان خواهیم رفت و از طرفی اولین دیداری است که تمامی بازیکنان تیم در آن حضور خواهند داشت. دوشنبه شب همه چیز برای فصل جدید آغاز خواهد شد و خوشحالیم که می توانیم دوباره حضور هواداران مان در نیوکمپ را احساس کنیم.

 

در این مدت چه نکته ای از لوئیز سوارز توجه شما را جلب کرده است؟

من در این دو جلسه تمرینی بازیکن فوق العاده با استعداد و سطح بالایی را دیدم. او دقیقا همان بازیکنی است که من انتظار داشتم و دوشنبه شب نیز برای چند دقیقه ای که به مثابه یک حایزه برای تمرینات انفرادی و سخت کوشی فوق العاده اش بوده است، به میدان خواهد رفت.

 

فصل نقل و انتقالات برای بارسلونا به پایان رسیده است؟

خیر. هم من و هم باشگاه همچنان بازار را برای تقویت تیم زیر نظر خواهیم داشت.

 

دلیل جدایی جرارد دلوفئو چه بود؟

جدایی او تصمیم شخصی من بود. من او را بهتر از هر کس دیگری می شناسم و فکر کردم که او نمی تواند با دقایق نسبتا کمی که در این فصل برای ما به میدان می رفت، توانایی و کیفیت بالای خود را به نمایش بگذارد و برای همین درخواست کردم که به جایی برود که بتواند هر هفته در لالیگا بازی کند تا روند رو به رشد و پیشرفتش لطمه ای نبیند.

 

ترکیب اصلی تیم برای بازی ابتدایی لالیگا مشخص شده است؟

انگیزه و جاه طلبی این گروه مرا صد در صد به آینده خوشبین کرده است. طبیعی است که من هم اولویت های خود را برای ترکیب تیم پپدا کرده ام، اما به شما در این مورد چیزی نخواهم گفت زیرا که نمی خواهم انگیزه بازیکنانم از دست برود. من همانند همیشه در دوران مربیگری ام ترکیب تیم را قبل از مسابقه و ابتدا به خود بازیکنان اعلام خواهم کرد.

 

دنی آلوز در تیم باقی می ماند؟

برای چندمین بار است که ی گویم که وی با اینکه به خاطر حضور در جام جهانی دیر تز بقیه به ما اضافه شده است، اما در تمرینات فوق العاده با انگیزه است و من از داشتن او در ترکیب تیم واقعا خوشحالم.

 

خاویر ماسکرانو در خط هافبک بازی خواهد کرد یا دفاع؟

خاویر را فوق العاده دوست دارم، زیرا که او هر جا که باشد از روی سکوها گرفته تا روی نیمکت و زمین مسابقه، تنها به فکر کمک به تیم است. او در هر دو پست هافبک و مدافع می تواند برای ما به میدان برود و یک راه حل برای مشکلات تیم خواهد بود.

 

لیونل مسی در چه پستی به میدان خواهد رفت؟

با اینکه سال ها است که او را می شناسم، اما  او باز هم در تمرینات با حرکت هایش مرا شگفت زده می کند. لئو بدون شک بهترین بازیکن دنیا است و در خط حمله تیم کاملا آزاد خواهد بود. ما نیز با شیوه ای بازی خواهیم کرد برای بهترین بازیکن دنیا را مناسب باشد.

 

آمادگی نیمار و ژاوی؟

آن ها مصدومیت شان را پشت سر گذاشته اند و چند روزی است که در تمرینات گروهی شرکت کرده اند و در دیدار دوشنبه شب برای دقایقی به میدان خواهند رفت.

 

رافا مارکز در دیدار دوشنبه شب به نیوکمپ باز خواهد گشت

من در سال اول حضور او در بارسا با رافا همبازی بودم. او مدافع فوق العاده ای بود اما چیزی که واقعا مرا شگفت زده کرد، عملکرد خیره کننده او در این سن و سال در جام جهانی بود. او به تازگی به ایتالیا رفته و این نشان می دهد که هنوز هم مث یک جوان تنها به فکر فوتبال و رقابت است. ملاقات دوباره او با هواداران دوشنبه شب لحظات زیبایی را در نیوکمپ رقم خواهد زد.

 

از عملکرد مونیر الحدادی شگفت زده شده اید؟

نه. زیرا که او را برای سال ها است که می شناسم و باید بگویم که جاه طلبی و جدیت بالایش را واقعا دوست دارم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »